Skip to main content
Oblikovanje predstav o slovenskih pokrajinah v izobraževalnem procesu


Avtorji: Mateja Ferk, Jerneja Fridl, Primož Gašperič, Mateja Šmid Hribar, Mojca Ilc Klun, Primož Pipan, Tatjana Resnik Planinc, Mimi Urbanc
Leto: 2016


V knjigi so povezana gledišča raziskovalcev in ustvarjalcev, da bi odkrili, kako oblikujejo in soustvarjajo rituale, tako teoretično kakor praktično. Obravnavani so naslednji problemi:

  • stiki med raziskovalci in (po)ustvarjalci in njihovi pogledi, strategije
  • pogajanja in prenos znanja med njimi,
  • ustvarjalci kot domači raziskovalci in vez med uprizoritvami in raziskovalci,
  • ustvarjalci, uprizoritve, raziskovalci in Unescova oznaka kulturne dediščine,
  • kulturne ustanove, izobraževanje ustvarjalcev folklore.

Monografija se osredotoča na geografsko zamišljanje učencev in dijakov slovenskih šol slovenskih pokrajin ter na vpliv učnih načrtov in katalogov znanja izbranih predmetov ter učbenikov nanj. Izhajamo iz predpostavke, da imajo fotografije pomembno vlogo pri oblikovanju in ohranjanju individualnih in kolektivnih predstav o pokrajini. Pokrajino razumemo ne le kot preplet dejanskega in videnega, ampak tudi kot rezultat dojemanja in interpretacije. Za oblikovanje predstav je obdobje šolanja z vsemi informacijami, ki jih posreduje, izjemno pomembno.



Redna cena
20,00 €

Spletna cena


Ključne besede
didaktika
geografija
geografska tipologija
geografske predstave
izobraževalni procesi
izobraževanje
krajine
kulturna pokrajina
metodika
osnovne šole
pouk
Slovenija
socialna geografija
srednje šole
učbeniki
učni programi




Možnosti

Dodaj med priljubljene

Natisni

Pošlji po mailu

QR